Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
2008-08-10 11:22:53

Jesteśmy euronieukami. Nie chcemy się dokształcać. Pod tym względem gorzej od nas wypadają tylko Czesi, Hiszpanie i Rumuni. Z najnowszych badań ośrodka IPSOS wynika, że mniej niż połowa (47 proc.) Polaków chciałaby poszerzać wiedzę po ukończeniu szkoły czy studiów.

Artykuł Polacy nie mają ochoty i pieniędzy na dokształcanie
Szkolenia w Polsce
2008-05-06 12:11:47

W ciągu ostatnich siedmiu lat podwoiła się liczba osób indywidualnych uczestniczących w kursach i szkoleniach. Szkolenia stały się także normą w polskich dużych firmach: udział w nich bierze aż 90 procent.

Artykuł Szkolenia w Polsce
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci
2009-10-27 11:13:23

Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji.

Artykuł Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci
Jak mieć coacha w każdej firmie?
2009-11-04 12:23:33

Z początkiem października powstał pierwszy numer magazynu Business Coaching. Business Coaching to innowacyjny kwartalnik na polskim rynku. Magazyn zawiera 220 stron i jest praktycznym kompendium wiedzy o rozwoju w biznesie. Czasopismo spełnia rolę swoistego szkolenia, dostarcza bowiem, praktycznych informacji związanych z zarządzaniem, które można z powodzeniem wykorzystać w firmie, tak aby zwiększać swoją efektywność pracy.

Artykuł Jak mieć coacha w każdej firmie?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia szkolenia unijne Poznań - centrum

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.